Zgłoszenie naprawy w serwisie
Regulamin
Pomoc techniczna ARISTO Pomoc techniczna ASUS Pomoc techniczna Gsmart Pomoc techniczna Mio
Cennik napraw notebooków Praca Polityka prywatności
Pomoc techniczna MIO Sterowniki ASUS Sterowniki ARISTO
Dane kontaktowe
 
Status naprawy
Nowości
Serwis smartfonów

Od 1.12.2011 prowadzimy
serwis...


Nowe ceny matryc LCD

Nowe ceny
zamienników LCD.


Sprzedaż części

Wprowadzamy sprzedaż części
ARISTO i...


Nowa cena przesyłki

Wprowadzamy nową cenę
wysyłki sprzętu...

Oferta specjalna
Serwis gsmart

Serwis telefonów
GSmart


Nowe ceny regeneracji baterii

Nowe ceny regeneracji
baterii


Oryginalne części

Oryginalne części do ARISTO
i ASUS


Regeneracja baterii do notebooków

Nowe ceny regeneracji
baterii

Sterowniki
Poleć stronę

Regulamin wykonania usługi naprawy ekspresowej

1. Usługa naprawy ekspresowej jest dodatkowo płatną usługą oferowaną przez CSN  ORIKA Sp. z o.o. dla napraw pogwarancyjnych i gwarancyjnych, niezależnie od uprawnień wynikających z warunków gwarancji dla danego urządzenia.
Koszty usługi wynoszą:
- notebook - 50 zł netto
- inne- 30zł netto.

2. Zaznaczenie opcji naprawy ekspresowej w zgłoszeniu serwisowym jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej wykonanie na warunkach zawartych w niniejszym regulaminie.

3. Usługa może być wykonana w przypadku istnienia możliwości technicznych i posiadania odpowiednich podzespołów koniecznych do wykonania naprawy przez CSN ORIKA.

4. Usługa zostanie wykonana w ciągu 1 dnia roboczego od daty otrzymania sprzętu:
- w przypadku wysyłki sprzętu do klienta, sprzęt jest wysyłany najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu sprzętu do naprawy.
- w przypadku odbioru osobistego, sprzęt jest gotowy do odbioru najpóźniej do godziny 16.00 w następnym dniu roboczym od momentu przyjęcia sprzętu do serwisu.

5. Klient zobowiązany jest dopełnić wszelkich formalności wynikających z procedury serwisowej a w szczególności przekazać pełny opis usterki umożliwiający szybką i trafną naprawę. W przypadku niedopełnienia formalności ze strony klienta oraz niezbędnych i uzasadnionych konsultacji, naprawa może ulec przedłużeniu o czas konieczny na uzupełnienie wymaganych informacji.

6. Zakres naprawy ekspresowej jest ograniczony do usterek wyszczególnionych w zgłoszeniu.

7. W przypadku niewykonania usługi naprawy ekspresowej, na warunkach zawartych w niniejszym regulaminie z przyczyn leżących po stronie serwisu, zlecający nie ponosi kosztów jej wykonania.

 

wróć
Zgłoś naprawę on-line Zadźwoń do nas
Kontakt
E-Biuro Obsługi Klienta
Kasia GG 28323999 wyslij maila
Agnieszka GG 28321227 wyslij maila
Paulina GG 31080760 wyslij maila
Adres
Biuro Obsługi Klienta
ORIKA Sp. z o.o.
ul. Kościerzyńska 10
51-416 Wrocław Kontakt Zobacz na mapie