Procedura obsługi serwisowej gwarancyjnej i pogwarancyjnej urządzeń w serwisie ORIKA.
Trzy kroki, aby wysłać sprzęt do serwisu:
1. Zgłoś uszkodzenie on-line. Otrzymasz maila z numerem zgłoszenia (tzw. numer RMA) najpóźniej do końca następnego dnia roboczego.
2. Sprzęt zapakuj w bezpieczny sposób - najlepiej w oryginalny karton producenta lub karton o podobnej wielkości z odpowiednim wypełniaczem i umieść na nim numerrm RMA oraz nasz adres. (Dodaj kartę gwarancyjną dla napraw gwarancyjnych.)
3. Kurier DPD odbierze sprzęt w tym samym dniu roboczym lub następnym. Podany w zgłoszeniu telefon zostanie przekazany kurierowi do kontaktu. W przypadku braku odbioru przesyłki z winy klienta zostanie on obciążony kosztami dojazdu w wysokości 18 zł
Tylko w przypadku skorzystania z firmy DPD, koszty przesyłki sprzętu do serwisu i z serwisu pokrywa gwarant; za wyjątkiem napraw pogwarancyjnych i nieuzasadnionych.
W przypadku akcesoriów koszty przesyłki pokrywa zgłaszający. Możliwa jest wysyłka do serwisu poprzez firmę DPD na koszt CSN ORIKA; koszt tej usługi (36 zł brutto za transport w obie strony) zostanie doliczony do faktury za naprawę.
UWAGA:
Przed wysyłką sprzętu proszę zrobić archiwizacje danych ( back-up ), gdyż w razie konieczności (testów) dysk zostanie sformatowany.
Istnieje możliwość wykupienia opcji naprawy ekspresowej - regulamin naprawy ekspresowej
Kliknij, aby zapoznać się ze szczegółami procedury obsługi zgłoszeń serwisowych!!!
Zapoznałem się z procedurą i chcę wypełnić formularz zgłoszenia on-line.