Zgłoszenie naprawy w serwisie
Regulamin
Pomoc techniczna ARISTO Pomoc techniczna ASUS Pomoc techniczna Gsmart Pomoc techniczna Mio
Cennik napraw notebooków Praca Polityka prywatności
Pomoc techniczna MIO Sterowniki ASUS Sterowniki ARISTO
Dane kontaktowe
 
Status naprawy
Nowości
Serwis smartfonów

Od 1.12.2011 prowadzimy
serwis...


Nowe ceny matryc LCD

Nowe ceny
zamienników LCD.


Sprzedaż części

Wprowadzamy sprzedaż części
ARISTO i...


Nowa cena przesyłki

Wprowadzamy nową cenę
wysyłki sprzętu...

Oferta specjalna
Serwis gsmart

Serwis telefonów
GSmart


Nowe ceny regeneracji baterii

Nowe ceny regeneracji
baterii


Oryginalne części

Oryginalne części do ARISTO
i ASUS


Regeneracja baterii do notebooków

Nowe ceny regeneracji
baterii

Sterowniki
Poleć stronę

Procedura obsługi serwisowej gwarancyjnej i pogwarancyjnej urządzeń w serwisie ORIKA.

Trzy kroki, aby wysłać sprzęt do serwisu:

1. Zgłoś uszkodzenie on-line. Otrzymasz maila z  numerem zgłoszenia (tzw. numer RMA) najpóźniej do końca następnego dnia roboczego.

2. Sprzęt zapakuj w bezpieczny sposób - najlepiej w oryginalny karton producenta lub karton o podobnej wielkości z odpowiednim wypełniaczem i umieść na nim numerrm RMA oraz nasz adres. (Dodaj kartę gwarancyjną dla napraw gwarancyjnych.)

3. Kurier DPD odbierze sprzęt w tym samym dniu roboczym lub następnym. Podany w zgłoszeniu telefon zostanie przekazany kurierowi do kontaktu. W przypadku braku odbioru przesyłki z winy klienta zostanie on obciążony kosztami dojazdu w wysokości 18 zł

Tylko w przypadku skorzystania z firmy DPD, koszty przesyłki sprzętu do serwisu i z serwisu pokrywa gwarant; za wyjątkiem napraw pogwarancyjnych i nieuzasadnionych.
W przypadku akcesoriów koszty przesyłki pokrywa zgłaszający. Możliwa jest wysyłka do serwisu poprzez firmę DPD na koszt CSN ORIKA; koszt tej usługi (36 zł brutto za transport w obie strony) zostanie doliczony do faktury za naprawę.

UWAGA:
Przed wysyłką sprzętu proszę zrobić archiwizacje danych ( back-up ), gdyż w razie konieczności (testów) dysk zostanie sformatowany.
Istnieje możliwość wykupienia opcji naprawy ekspresowej - regulamin naprawy ekspresowej

Kliknij, aby zapoznać się ze szczegółami procedury obsługi zgłoszeń serwisowych!!!

Oświadczam, że zapoznałem się ze szczegółowymi warunkami zgłoszeń serwisowych i chcę wypełnić formularz.

Zapoznałem się z procedurą i chcę wypełnić formularz zgłoszenia on-line.

Zapoznałem się z procedurą i chcę pobrać formularz zgłoszenia.

 

wróć
Zgłoś naprawę on-line Zadźwoń do nas
Kontakt
E-Biuro Obsługi Klienta
Kasia GG 28323999 wyslij maila
Agnieszka GG 28321227 wyslij maila
Paulina GG 31080760 wyslij maila
Adres
Biuro Obsługi Klienta
ORIKA Sp. z o.o.
ul. Kościerzyńska 10
51-416 Wrocław Kontakt Zobacz na mapie